Wolna dyskusja na każdy temat

Ulotki promocyjne marketów

Ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne

Spośród wszystkich listów jakie trafiają do naszych skrzynek pocztowych zdecydowanie najczęściej możemy trafić na gazetki promocyjne dyskontów spożywczych czy drogerii. Wielkie sieci sklepowe otwierają się praktycznie w każdym mniejszym mieście i na każdym ważniejszym osiedlu większego miasteczka. Powoli wypierają z rynku prywatne sklepy, które zajmują się sprzedażą podobnych towarów. Wszystko za sprawą ich sporych nakładów finansowych na reklamę, ale także ze względu na możliwość obniżenia cen poszczególnych towarów. Klienci z kolei zawsze pójdą na zakupy tam, gdzie jest najtaniej.

Jak z kolei mają się o tym przekonać? Tutaj do gry wchodzą już Ulotki promocyjne. Każda z sieci dyskontów, marketów i galerii handlowych regularnie drukuje tego typu małą gazetkę, w której informuje potencjalnych klientów o nadchodzących na ten tydzień zniżkach. Tego typu działania wykonują już nie tylko sklepy spożywcze. Coraz więcej na reklamę poprzez ulotki promocyjne decydują się także apteki, sklepy meblowe czy też stoiska kosmetyczne.

Jest to niezwykle skuteczna reklama, ponieważ nic nie działa tak na człowieka jak możliwość zaoszczędzenia pieniędzy. Niektórzy ludzie doskonale znają położenie wszelkich mniejszych i większych sklepów we własnym mieście i dokładnie przeczesują rynek promocyjny. Dochodzi nawet do tego, że jednego dnia wykonują zakupy w kilku sklepach tak, aby łączny koszt artykułów był jak najniższy.

Naturalnie byłoby to bardzo czasochłonne i trudne do zrealizowania, gdyby nie ulotki promocyjne. Doskonale wiedzą o tym także właściciele tego typu sklepów, dlatego regularnie do naszych skrzynek pocztowych trafiają gazetki z przeróżnych okolicznych sklepów. Wszystko po to, aby utrzymać istniejących już klientów, ale również zyskać nową grupę odbiorców.

Dodatkowo tego typu gazetki czasami posiadają również kupony promocyjne, których okazanie przy kasie pozwoli na zaoszczędzeniu przy zakupie konkretnego towaru. To jeszcze bardziej przyciąga klientów, choć rabaty czasami okazują się śmiesznie niskie. Taka już siła skutecznego marketingu.

Tagi: , ,